torsdag 2. desember 2010

Flere bilder av stuen min.






15 kommentarer:

  1. Så vacker blogg och vackra bilder!! Härligt!!

    // Inredningsfrun :)

    SvarSlett
  2. Å, så härligt att få se bilder från stuan!!
    Gillar verkigen de röda kuddarna såå vackra!
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram

    SvarSlett
  3. God kveld Harriet :O)

    Så mange fine bilder.
    Dere har det jammen koselig .O)
    Ønsker deg og kællen en herlig før juls tid .O)
    Takk for koselig hilsen .O)
    Har akkurat kommet hjem fra Quality i Sarpsborg. Har tatt ut juni,juli og august tøy fra Cream .O)
    Vi prekæs.

    Cos Lisa

    SvarSlett
  4. Ni har det så fint och mysigt.
    Ha nu en härlig helg och må så gott!
    Kram Agnetha

    SvarSlett
  5. Så fint du har det!!!!!
    Tack frö din kommentar!
    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  6. Så himla fint du har det i ditt hem, ha en fin adventssöndag, kram

    SvarSlett
  7. Hejsan i stugan...
    Underbara bilder från hemmet ditt.....
    Hoppas allt är bra och ha en fortsatt bra vecka!
    MiaMaria

    SvarSlett
  8. Ni har de så fint...måste försöka komma o hälsa på er nångång! Jag hoppas ni har det gott i vintermörkret.
    Många varma kramar från mig

    SvarSlett
  9. Kära Harriet, hoppas ni har det bra! Tack snälla för dina rader för de värmer så gott ska du veta. Det tar sin tid att flytta och kräver en hel del energi, men jag hoppas snart att få ordning så jag kan börja skapa och vara kreativ igen. Det är en energiboost för min själ och jag saknar det så mycket just nu. Men, som sagt - tålamod........
    Stor kram till er båda!
    Mia

    SvarSlett
  10. Önskar er båda en riktigt GOD JUL!
    Stor kram Mia

    SvarSlett
  11. Vi önskar Dig och de dina
    EN RIKTIGT GOD JUL!!!
    Kerstin o AnnaKarin

    SvarSlett
  12. Hej vännen!

    Ja, tänk att nu är det dags för flytten som vi väntat på. Vissa saker tar bara lite längre tid. Det var nog meningen att det vi skulle vänta, jag har förstått det nu.

    Hälsa.

    Kram britt

    SvarSlett
  13. hej. ja ibland så tar det lite längre tid än va vi tror. Men allt kommer när det är rätt tid och vi när vi behöver det.
    Lycka till.
    Kram

    SvarSlett
  14. Hej Harriet, du dyker upp i mitt huvud ganska ofta nu......
    Hoppas ni har det bra! Vi börjar komma tillrätta mer och mer och det känns bra. Trivs så gott här och det är en härlig själ i väggarna.
    Önskar er en fin helg!
    Kram Mia

    SvarSlett